A kísérleti tanulmány azt sugallta, hogy minél több
fokhagymát fogyasztanak az emberek, annál alacsonyabb a lehetséges
karcinogén folyamatok szintje. „Ezzel a vizsgálattal a vizeletből
állapíthatjuk meg a rák esélyének valószínűségét” – mondta el Earl
Harrison a tanulmány szerzője.
„Eddig ismertünk rákkeltő ételeket, most sikerült felfedezni olyat is,
ami csökkentheti a rák kialakulásának esélyét” – nyilatkozta a kutató a
Science Daily-nek. A tudósok remélik, hogy egy ilyen táplálkozási
beavatkozás lehetne az egyik módja a rákkeltő anyagok kialakulásának
megállítására.
[
Forrás: OrientPress Hírügynökség]