FőoldalSportÜgyvédkeresőJogiprogramKresztesztJuniorEgyetem

BELÉPÉS
Azonosító:

Jelszó:

Új felhasználó vagy? Regisztráció
Elfelejtett jelszó
HÍRLEVÉL
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy időben értesüljön a legfrissebb híreinkről és szolgáltatásainkról.
TESZTEK
ÜGYVÉDKERESŐ
JOGIPROGRAM


MÉDIA PARTNEREK

Nem mindegy, melyik gyorséttermet választod!

A tíz évig tartó követéses felmérésben 44 072 nő vett részt. A kutatókat nem lepte meg, hogy azok között, akik rendszeresen gyorséttermi menüt ettek – a hamburgertől a kínai kosztig –, sokkal nagyobb volt a túlsúlyosak aránya.

A vizsgálat tíz éve alatt 2873 nőnél alakult ki kettes típusú cukorbetegség, nagyobb valószínűséggel azoknál, akik inkább hamburgert vagy olajban sült csirkét ettek, mint azoknál, akik más jellegű gyorsételeket, például sült halat vagy kínai ételt.

Akár 70 százalékkal is emeli a diabétesz kialakulásának kockázatát, ha hetente legalább kétszer gyorséttermi menüt iktat be valaki, azokhoz képest, akik soha nem fogyasztanak ilyen gyorsételeket – írták az American Journal of Clinical Nutrition című szaklap legutóbbi számában megjelent tanulmányukban a Bostoni Egyetem kutatói.


otvenentul.hu